Subject: Küsimus elektriettevõtja definitsioonist
From: "Aet Bergmann" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Wed, 30 Apr 2025 09:57:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

palun juhendamist: kui üks elektritarbija (jur. isik, tööstusettevõte)
annab (juba pikka aega) elektrit edasi naaberkinnistul olevale tarbijale
(jur. isik, väiksem tööstusettevõte, ilma oma elektriliitumiseta), mõõdab
edastava elektri mahtu  ning esitab selle eest arveid (juurdehindluseta),
kas see teeb temast elektriettevõtja ELTS §6 lg 1 p 7 mõttes?

 Vastuse eest ette tänades

Aet Bergmann

Vandeadvokaat / Attorney at law

Partner

Advokaadibüroo Supremia

Supremia Attorneys at Law

Telliskivi 60/1, Tallinn 10412, Estonia
Tel: + 372 6 008 555

Mob.: +372 50 27 858

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.supremia.ee <http://www.supremia.ee>

Käesolev e-kiri on konfidentsiaalne. Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud
adressaat, palume Teid viivitamatult meiega ühendust võtta ja e-kiri koos
lisadega kustutada. Käesoleva e-kirja ilma volituseta avalikustamine,
kopeerimine, levitamine või selle sisu muul viisil kasutamine on keelatud.

This email is confidential. If you are not the intended recipient hereof,
please contact us immediately and delete this email! Unauthorized
disclosure, copying, distribution or any other use of its content is
prohibited.